Tuotteen lisääminen ostoskoriin onnistui Siirry ostoskoriin
Jotain meni pieleen
Ei varastossa

Asiakassuunnitelma asiakaslähtöistä auttamista tavoitteellistamassa

Kohteen rakentumisen moniääninen menetelmä

Poikela Ritva

Tutkimus kohdistuu asiakassuunnitelmaan sosiaali- ja terveysalan asiakastyössä. Suunnitelmalla pyritään asettamaan tavoitteet ja keinot asiakkaan auttamiseen ja koordinoimaan yhä lisääntyvää moniammatillista työtä. Yleisesti suunnitelma ymmärretään tehtävinä ja sopimuksena siitä, mitä asiakkaan asiassa tehdään. Tällöin suunnitelma myös ulkoistetaan eri toimijoiden laatimaksi asiakirjaksi. Suunnitelma ymmärretään näin välineenä, joka vakiinnuttaa (stabiloi) asiakaskohtaisen toiminnan tavoitteet, dokumentoi niitä ja mahdollistaa arvioinnin.

Kirja

26 €

  • Julkaisija Valtiotieteellinen tiedekunta (Helsingin yliopisto)
    Julkaisuvuosi 2010
    Sivumäärä 248
    Kieli Suomi
    Sarjat Sosiaalitieteen laitoksen julkaisuja
    Ulkoasu B5,pehmeäkantinen
    ISBN 9789521066511
    ISSN 1798-9124